Pro-Act IT / Vacatures / ICT / Administratief projectondersteuner – Omgeving Amsterdam

Administratief projectondersteuner – Omgeving Amsterdam

Introductie

Voor onze directe eindklant een onderwijsinstelling in de omgeving van Amsterdam zoeken wij een administratief projectondersteuner.

  • Start: uiterlijk 17 augustus 2020
  • Duur: 1 maand met optie op verlenging
  • Inzet: 40 uur per week.
  • Tarief: marktconform

Intakegesprekken bij eindklant zullen plaatsvinden in de week van 10 augustus 2020.

Functie

Onze eindklant is voor haar afdeling contractadministratie en leveranciersmanagement op zoek naar een administratief projectondersteuner. Momenteel hebben ze contracten en afspraken op veel verschillende plaatsen onder gebracht, denk hierbij aan de inkoopafdeling, de HR-afdeling, de bibliotheek en de IT-afdeling. Dit willen ze meer gaan centraliseren, momenteel is daar al een project voor opgestart. Uiteindelijk zal het proces er anders uit gaan zien en zal er een tooling worden geselecteerd om alles in onder te brengen. Voordat deze stap gezet kan worden, zal eerst de data verbeterd en geupdate moeten worden. Voor dit laatste zijn wij op zoek naar een administratief projectondersteuner.

Taken zijn onder andere:

  • Uitzoeken welke contracten wel en niet aanwezig zijn;
  • Contracten die niet aanwezig zijn opvragen bij de leverancier;
  • SLA afspraken uitzoeken, dan wel afstemmen en vastleggen in een Teamsite of Fileshare;
  • Bijwerken van een groot Excel document, waarbij o.a telefoonnummers en mailadressen opgevraagd moeten.

Functie-eisen

  • Mbo 4 werk- en denk niveau;
  • Analytisch sterk onderlegd;
  • Ervaring met het werken in Excel;
  • Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschift;
  • Je werkt secuur en nauwkeurig;
  • Je bent communicatief vaardig, waarbij je je niet laat wegsturen voordat je hebt wat nodig hebt;
  • Creatief, om te komen tot afspraken.

Aanbod

Graag ontvangen wij van geschikte kandidaten het volledige cv waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie waarom hij/zij zichzelf geschikt acht voor deze functie. Hoelang wij deze gegevens bewaren en andere aan onze diensten gerelateerde AVG zaken zijn te lezen in ons privacy statement, voor partners verwijzen we graag naar het statement voor partners. Uw aanbieding dient VOLLEDIG te zijn en voorzien te zijn van:

  • Naam;
  • Woonplaats;
  • Beschikbaarheidsdatum;
  • Hoeveel uur per week;
  • Eigen medewerker of freelance;
  • Vakantie;
  • Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten.

Inlichtingen

Esmee Bondrager 023-5383444

Top