Pro-Act IT / Vacatures / IT-support medewerker telefonie 2x – Wageningen

IT-support medewerker telefonie 2x – Wageningen

Introductie

Voor onze eindklant Wageningen Universiteit, waar wij middels een gewonnen aanbesteding preferred supplier zijn, zoeken wij twee IT-support medewerkers telefonie.

  • Start: maandag 20 september 2021
  • Duur: periode van 8 weken vanaf 20 september, met optie op verlenging
  • Inzet: 32 tot 36 uur per week
  • Tarief: marktconform

De kandidaat dient rekening te houden met een intakegesprek op donderdag 16 september.

Organisatie

Wageningen University & Research (WUR) is een internationale toonaangevende kennisinstelling die met haar onderzoek en onderwijs een essentiële bijdrage levert aan de kwaliteit van leven.

Alle generieke ICT-diensten zijn gebundeld en geconcentreerd in de afdeling IT. Het totale takenpakket is onderverdeeld in een aantal aandachtsgebieden waaronder: remote en on-site support op de werkplek en applicaties, IT-infrastructuur, applicatieontwikkeling en beheer.

Onze missie is “FB-IT verbindt en versnelt”. Deze missie is onlosmakelijk verbonden met de ambitie van de organisatie om toponderwijs te bieden en toponderzoek te verrichten op het domein “gezonde voeding en leefomgeving”. FB-IT werkt met ruim 160 medewerkers op verschillende locaties aan reguliere diensten zoals het netwerk- werkplek- en applicatiebeheer, maar ook doorontwikkeling van bijvoorbeeld high performance computing. Daarnaast is FB-IT betrokken bij uitdagende en vernieuwende projecten zoals “virtuele werkplek”, vorming van een big data competence centre, het realiseren van het learning ecosystem en sorteren we ook op andere terreinen voor om innovaties toe te passen.

Functie

Voor de ondersteuning van de medewerkers bij de transitie telefonie van Skype for Business(S4B) naar Microsoft Teams is de WUR op zoek naar een tweetal IT-support medewerkers telefonie.

Het projectteam voor telefonie-migratie zoekt op korte termijn extra support met specialistische kennis, die alle migratievragen van gebruikers gaan ondervangen in plaats van de collega’s van de servicedesk.

IT-support medewerkers die de WUR zoekt beschikken over specialistische kennis op gebied van telefonie binnen Microsoft Teams en verder vooral vlieguren hebben gemaakt om gebruikers tijdens de migratie door moeilijkheden heen te helpen en technische problemen uit te filteren en door te zetten naar de specialisten. De verwachting is dat deze ondersteuning nodig zal zijn voor uiteindelijk acht a tien weken, de looptijd van de migratie.

Afhandeling van 2.000 supportvragen over de transitie van S4B telefonie naar Teams. De vragen worden aangeboden in een periode van vier weken.

Functie-eisen

  • Afgeronde mbo ICT niveau 4 opleiding of hoger;
  • Minimaal twee jaar ervaring met leveren van multi-channel (telefonie, chat) ondersteuning;
  • Minimaal twee jaar ervaring met Skype for Business (incl. telefonie);
  • Minimaal één jaar ervaring met de ondersteuning van Teams;
  • Ervaring met ondersteuning van het gebruik van Teams telefonie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Daarnaast heb je een klantgerichte instelling, uitstekende communicatieve vaardigheden, goed kunnen luisteren, probleemoplossend vermogen, flexibel en collegiaal.

Aanbod

Graag ontvangen wij van geschikte kandidaten het volledige cv waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt. Hoelang wij deze gegevens bewaren en andere aan onze diensten gerelateerde AVG zaken zijn te lezen in ons privacy statement, voor partners verwijzen we graag naar het statement voor partners.

Uw aanbieding dient VOLLEDIG te zijn en voorzien te zijn van:

  • Naam;
  • Woonplaats;
  • Beschikbaarheidsdatum;
  • Hoeveel uur per week;
  • Eigen medewerker of freelance;
  • Vakantie;
  • Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten.

Inlichtingen

Jennifer Duivenvoorden 023-5383444

Top