Pro-Act IT / Vacatures / IT werkplekondersteuner (parttime) – Wageningen

IT werkplekondersteuner (parttime) – Wageningen

Introductie

Voor onze eindklant de Wageningen Universiteit, waar wij middels een gewonnen aanbesteding preferred supplier zijn, zoeken wij een IT werkplekondersteuner (parttime).

  • Start: 1 november 2019
  • Duur: 3 maanden met optie op verlenging
  • Inzet: 20-24 uur per week
  • Tarief: Marktconform

De kandidaat dient er rekening mee te houden dat de intake bij de klant gepland staat op donderdag 24 of vrijdag 25 oktober.

Functie

Een gedreven en betrokken medewerker Local IT Support, met verstand van zaken, om eindgebruikers adequaat van dienst te kunnen zijn. De afdeling IT-Services is verantwoordelijk voor het (systeem)beheer van werkplekken voor alle medewerkers van Wageningen UR en alle studenten. 1ste-lijn ondersteuning voor de medewerkers en studenten wordt gegeven vanuit de Servicedesk. Vanuit Local IT Support wordt 2de lijn ondersteuning gegeven op locatie.

Het betreft hier werkplekondersteuning geheel op locatie van de afdeling Wageningen Food Safety Research (WFSR), in Wageningen.

Voor Local IT Support:

  • Voer je logistieke werkzaamheden uit, zoals plaatsen en verhuizen van nieuwe pc’s, laptops en randapparatuur;
  • Verricht je ondersteunende werkzaamheden t.b.v. het technisch beheer van ICT-werkplekken en ondersteun je klanten bij het gebruik;
  • Configureer en installeer je nieuwe werkplekken;
  • Analyseer en verhelp je storingen aan werkplekken op locatie, als deze niet door de Servicedesk kunnen worden opgelost;
  • Adviseer en informeer je gebruikers over ICT-toepassingen en systemen;
  • Analyseer en verhelp je zo mogelijk eenvoudige storingen aan de data- en telecom infrastructuur tot aan de distributie laag;
  • Verzorg je de operationele contacten met overige IT-afdelingen, bijvoorbeeld bij server- of netwerkvragen;
  • Maak je documentatie;
  • Beantwoord je vragen van WFSR-gebruikers over het IT-landschap van WFSR.

Functie-eisen

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op gebied van ICT, of een vergelijkbare combinatie van kennis/opleiding/ervaring;
  • Enige jaren relevante ervaring in IT (service) omgeving, als werkplekondersteuner;
  • Kennis van Windows 7 en Windows 10 omgeving;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk);
  • Kennis van ITIL, Incident Management proces;
  • Inzicht in de (primaire) processen van de klant;
  • In het bezit van een rijbewijs;
  • Kennis van Office 2016 is een pré;
  • Kennis van Linux/Mac is een pré;

Voor deze functie zijn de volgende competenties belangrijk: klantgerichtheid, probleemoplossend vermogen, samenwerken en zorgvuldigheid. Daarnaast communicatief- en adviesvaardig.

Aanbod

Graag ontvangen wij van geschikte kandidaten het volledige cv waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie waarom hij/zij zichzelf geschikt acht voor deze functie. Hoelang wij deze gegevens bewaren en andere aan onze diensten gerelateerde AVG zaken zijn te lezen in ons privacy statement, voor partners verwijzen we graag naar het statement voor partners. Uw aanbieding dient VOLLEDIG te zijn en voorzien te zijn van:

  • Naam
  • Woonplaats
  • Beschikbaarheidsdatum
  • Hoeveel uur per week
  • Eigen medewerker of freelance
  • Vakantie
  • Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten

Inlichtingen

Nikky Kempe, Linda Ramaaker, Esmee Bondrager en Lisa Brouwer 023-5383444

Top