Pro-Act IT / Vacatures / Medewerker ICT Service Center – Amsterdam

Medewerker ICT Service Center – Amsterdam

Introductie

Voor de directe eindklant van Pro-Act IT in Amsterdam, zijn wij op zoek naar een medewerker ICT Service Center.

  • Start: zo spoedig mogelijk
  • Duur: 3 maanden met optie tot verlenging
  • Inzet: 36 uur per week
  • Tarief: marktconform

Functie

Als medewerker ICT Service Center ben je van grote toegevoegde waarde voor de eindgebruikers. Je helpt hem of haar, IT middelen optimaal te gebruiken en bemiddelt in het oplossen van 1e lijns verstoringen. De uitdaging zit in het verbeteren van de dienstverlening van het Service Center. De ondersteuning en begeleiding van gebruikers zal vooral telefonisch worden geboden. Daarnaast werk je mee met het optimaliseren en professionaliseren van het ICT Service Center. Dit betreft vooral het optimaliseren van de op ITIL gebaseerde processen. Deze optimalisatie vindt plaats met behulp van een Kanban board.

Doel van de opdracht;

Klantvriendelijke en klantgerichte aanname van gebruikersvragen / incidenten / verzoeken en accurate registratie in de Service Management Tooling.
Adequate administratie en rapportage betreffende ITIL processen en wensen / eisen van eindgebruikers.

Verantwoordelijkheden die binnen de functie vallen zijn;

  • Het aannemen van gebruikersvragen / incidenten / verzoeken via de telefoon, Self Service Portal of baliebezoek;
  • Draagt zorg voor een klantvriendelijk en klantgerichte aanname van de gebruikersvraag / incident / verzoek;
  • Draagt zorg voor accurate registratie van voldoende (technische) informatie met betrekking tot de gebruikersvraag / het incident / verzoek opdat de tweedelijns en 3e lijns supportafdelingen hier direct mee aan de slag kunnen;
  • Indien voor een specifieke gebruikersvraag / incident een bekende oplossing of antwoord voor handen is, zal deze oplossing geboden worden in het eerste klantcontact;
  • Het verrichten van administratieve werkzaamheden;
  • Registreren van alle gemelde incidenten en problemen in de Service Management Tooling ServiceNow;
  • Bij- dan wel op- stellen van gebruikershandleidingen in de kennisbank beschikbaar stellen in ServiceNow;
  • Levert een bijdrage aan het opstellen van protocollen en procedures;
  • Werken aan resultaat gerichte cijfers (SLA, KTO, First time Fix).

Functie-eisen

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur afgeronde Mbo opleiding ICT (niveau 4);
  • Ruime ervaring op een vakkundige helpdesk is een must;
  • Ervaring met Continual Service Improvement (CSI) is een pré;
  • Inhoudelijke kennis van netwerken, Citrix, Microsoft applicaties en netwerk printers;
  • Kennis van Microsoft, Servicemanagement Tooling, bij voorkeur ServiceNow;
  • Communicatief vaardig en didactisch;
  • Collegiaal;
  • Goede contactuele vaardigheden;
  • Zelfstandigheid en vindingrijkheid voor het oplossen van problemen;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal.


Aanbod

Graag ontvangen wij van geschikte kandidaten het volledige cv waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie waarom hij/zij zichzelf geschikt acht voor deze functie. Uw aanbieding dient VOLLEDIG te zijn en voorzien te zijn van:

  • Naam
  • Woonplaats
  • Beschikbaarheidsdatum
  • Hoeveel uur per week
  • Eigen medewerker of freelance
  • Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten
  • Vakantie

Inlichtingen

Linda Ramaaker 023-5383444

Top