Pro-Act IT / Vacatures / ICT / Helpdesk / werkplekbeheer / Medewerker uitgifte Servicepoint IT – Wageningen

Medewerker uitgifte Servicepoint IT – Wageningen

Introductie

Voor onze eindklant de Wageningen Universiteit, waar wij middels een gewonnen aanbesteding preferred supplier zijn, zoeken wij een medewerker uitgifte Servicepoint IT.

  • Start: zo spoedig mogelijk
  • Eind: 31 december 2019
  • Inzet: 36- 40 uur per week
  • Tarief: Marktconform

Het gesprek bij de klant staat gepland voor donderdag 25 juli 09.00 – 13.00 uur

Organisatie

Het Servicepoint IT is binnen Wageningen Universiteit (WUR) het loket voor uitgifte en inname van mobiele apparatuur aan medewerkers. Alle medewerkers van WUR hebben dus te maken met dit Servicepoint. Daarnaast is het Servicepoint IT verantwoordelijk voor de uitgifte, inname en (inhoudelijke) ondersteuning op laptops die door WUR-studenten zijn aangeschaft bij de verkopende fulfilment partij. Het contact met het Servicepoint IT is daarmee voor veel mensen een eerste kennismaking met de IT-organisatie. Vandaar dat zij op zoek zijn naar een communicatief vaardige en representatieve uitgiftemedewerker met kennis van affiniteit voor ICT.

Functie

Het Servicepoint IT is het centrale uitgiftepunt van alle mobiele apparaten binnen WUR. Als uitgifte medewerker ben je voor nieuwe medewerkers en studenten van Wageningen University & Research (WUR) vaak het eerste contactmoment dat zij hebben met FB-IT (Facilitair Bedrijf Informatie Technologie). Je bent je bewust van het belang van een klantvriendelijk en toegankelijk uitgiftepunt en je bent in staat om jezelf als zodanig te presenteren.

Je bent in staat om een grote diversiteit aan werkzaamheden eigen te maken, in te kunnen spelen op veranderende wensen vanuit de organisatie en ondertussen het primaire proces (uitgifte van nieuwe apparatuur) zo efficiënt en klantvriendelijk mogelijk te laten verlopen.

Je bent goed in het scheiden van hoofd en bijzaken en je bent je bewust van het belang van een correcte en volledige administratie.

De administratieve werkzaamheden pak je secuur op, en de logistieke werkzaamheden (magazijnbeheer) worden met energie aangepakt. Je hebt een proactieve houding en toont initiatief in het nemen van verantwoordelijkheid over de diverse taken binnen het uitgiftepunt. Daarnaast voel je je comfortabel om in een pas opgericht team te werken waarin verschillende processen zich nog in de startfase bevinden en waarin de kansen en ontwikkelingsmogelijkheden voor het oprapen liggen. Je bent flexibel ingesteld en je bent één of meerdere keren per week inzetbaar tussen 7:30 en 20:00.

Er wordt van je verwacht dat je:

  • Zelfstandig kan fungeren als eerste aanspreekpunt voor gebruikers;
  • Mobiele apparaten kan uitgeven en daarbij een gedegen toelichting verzorgt;
  • Mobiele apparaten en accessoires kan voorbereiden op uitgifte;
  • Mobiele apparatuur installeert, configureert en beheert;
  • Apparatuur refurbisht en hardwarematig onderhoudt;
  • De verschillende communicatie- en informatiebronnen van het Servicepoint up-to-date kan houden;
  • Gelijktijdig meerdere administratieve systemen kan bijhouden;
  • Professionele, grammaticaal correcte en inhoudelijk kloppende afhandeling van tickets verzorgt;
  • Voorraad- en magazijnbeheer en bijbehorende logistieke werkzaamheden verricht.

Functie-eisen

  • Afgeronde MBO ICT Niveau 4 opleiding of hoger;
  • Enkele jaren relevante werkervaring op het gebied van ICT ondersteuning;
  • Gedegen kennis van Windows 7, Windows 10, Android en iOS;
  • Ervaring met en secuur in het werken met (financiële) administratieve systemen;
  • Goed in het scheiden van hoofd- en bijzaken;
  • Hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Proactieve en klantvriendelijke houding en uitstraling;
  • Samenwerkingsgericht;
  • Sterke communicatieve vaardigheden waaronder ook op een goede en begrijpelijke wijze in het Engels met klanten communiceren.

Aanbod

Graag ontvangen wij van geschikte kandidaten het volledige cv waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie waarom hij/zij zichzelf geschikt acht voor deze functie. Uw aanbieding dient VOLLEDIG te zijn en voorzien te zijn van:

  • Naam
  • Woonplaats
  • Beschikbaarheidsdatum
  • Hoeveel uur per week
  • Eigen medewerker of freelance
  • Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten
  • Vakantie

Inlichtingen

Nikky Kempe 023-5383444

Top