Pro-Act IT / Vacatures / Sales support medewerker – Haarlem

Sales support medewerker – Haarlem

Functie

Ben jij commercieel ingesteld, administratief sterk onderlegd en heb je een dienstverlenende houding? Dan is de functie van fulltime sales support medewerker (m/v) bij Pro-Act IT op je lijf geschreven. Het salesteam van Pro-Act IT wil groeien en heeft daarin behoefte aan een fulltime collega die hen gaat ondersteunen met de commerciële binnendienst activiteiten. Is dit een functie die jij graag ambieert? Lees dan verder.

Wie wij zijn?

Pro-Act IT is een ambitieuze kennisorganisatie welke maatwerkoplossingen biedt aan haar opdrachtgevers in heel Nederland. Wij bieden al meer dan 19 jaar een directe meerwaarde voor vraagstukken van onze opdrachtgevers waar het gaat om het detacheren van specialisten of complete projecten. Door onze persoonlijke, transparante aanpak zijn wij voor onze opdrachtgevers uitgegroeid tot een single-point-of-contact. Onze focus op kwaliteit en transparantie maakt ons uniek in de markt. Onze expertise omvat professionele dienstverlening en consultancy in onder meer de volgende branches: Overheid, Onderwijs, Zorg, Culturele- en financiële sector, Media en Entertainment.

No-nonsens, professionaliteit en humor zijn de kenmerken die onze organisatie typeren.

Hoe ziet onze ideale collega eruit?

  • Iemand met passie voor het vak,
  • Een doener;
  • Een ondernemend en gedreven persoon;
  • Maar bovenal een mensenmens.

Wat je gaat doen?

Als sales support medewerker ben jij verantwoordelijk voor het ondersteunen van de accountmanagers. Dit houdt in dat je verantwoordelijk wordt voor het afstemmen van diverse voorwaarden, contractbeheer, het maken en inregelen van de verlengingen van onze ingezette professionals en het ophalen van inkooporders. In je rol als sales support medewerker zorg je ervoor dat de informatie in ons CRM systeem verwerkt wordt en daarmee up to date is. Je maakt alle sales rapportages en ondersteund bij de voorbereiding van de acquisitieactiviteiten van de accountmanagers. Tevens zul je ondersteunen in het maken van de afspraken voor de accountmanagers. Dit betekent dat je dagelijks contact hebt met onze klanten en leveranciers en als aanspreekpunt fungeert.

Wat verwachten wij nog meer van jou?

  • Een sprankelende en enthousiaste persoonlijkheid, iemand die administratief en commercieel sterk onderlegd is;
  • Enige ervaring in een soortgelijke functie;
  • Een drive, leergierig en positief ingesteld;
  • Beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Fulltime beschikbaar en woonachtig in de regio van Haarlem;
  • Zelfsturend, klantgericht en initiatiefrijk.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een goed salaris;
  • Een volledig betaald pensioen;
  • 27 vakantiedagen;
  • Iedere dag een goed verzorgde lunch;
  • Team/bedrijfsuitjes;
  • Open werksfeer;
  • En alle ruimte voor doorgroeimogelijkheden en initiatieven.

Herken jij jezelf in het profiel en hebben we je enthousiast gemaakt? Stuur dan zo spoedig mogelijk een motivatie in combinatie met je CV naar lisa.brouwer@pro-act.nl. Voor vragen kun je contact opnemen via 06-46230853.

Top